Ajankohtaista
Nyssen puhelinpalvelu avoinna kello 9–12
tiistaina 10. tammikuu 2023 klo 13.01
Nyssen puhelinpalvelun palveluaika on muuttunut. Puhelimeen vastataan arkipäivisin kello 9–12. Frenckellissä sijaitseva asiakaspalvelumme on avoinna arkisin kello 9–16.
Voit tarkistaa usein kysytyistä kysymyksistä, löytyisikö ongelmaasi jo valmis vastaus:
- Matkat ja palvelu
- Aikataulut ja reitit
- Liput ja hinnat
- Matkakortti
- Nella.fi
- Nysse Mobiili
- Reittiopas
Poikkeustilanteet
Etukäteen tiedossa olevat poikkeustilanteet, esimerkiksi Nokia Arenan tapahtumien aikaiset poikkeusreitit, liikennemuutokset tai perutut vuorot voit tarkistaa täältä: nysse.fi/poikkeustilanteet ›
Loma-aikojen, tapahtumien ja juhlapyhien palvelutiedot on koottu liikennekalenteriin: nysse.fi/liikennekalenteri ›
Löytötavarat
Löytötavaroita voi tiedustella suoraan Pirkanmaan Löytötavaratoimistosta, p. 0600 300 758 (alkaen 2,18 €/min+pvm): plt.fi ›
Kadonneet matkakortit toimitetaan Nyssen asiakaspalveluun.
Palautteet
Palautelomake: nysse.fi/palaute ›
Asiakaspalvelun yhteystiedot:
Frenckellinaukio 2 B, 33100 Tampere
avoinna ma–pe 09.00–16.00
joukkoliikenne@tampere.fi
p. 03 5656 4700
ma–pe 09.00–12.00
Puhelut ja jonotus ovat maksullisia (mpm/pvm).